Aditivum diesel BG 22532 DFC HP - DIESEL FUEL CONDITIONER W/DPL 946 ml
Servis palivového systému vznětových motorů
Multifunkční aditivum do motorové nafty, které vytváří silný mazací film pro ochranu vstřikovačů, čerpadla a předchází jejich poškození nebo zadření. Velmi efektivně odstraňuje usazeniny z palivového systému, chrání před vznikem nových usazenin, a to i v nejmodernějších vysokotlakých systémech (Common Rail). Zabraňuje zanášení a ucpání palivového filtru. Stabilizuje naftu před vznikem oxidace a gelovatěním po dobu 6 měsíců. Eliminuje nepříznivé účinky biosložky v palivu. Snižuje emise, spotřebu paliva, odstraňuje vodu z palivového systému, chrání systém před korozí. Působí preventivně před zanášením DPF filtrů.
- Vytváří silný mazací film
- Předchází zadření
- Efektivně odstraňuje usazeniny
- Chrání před tvorbou nových usazenin
- Zabraňuje HP degradaci paliva
- Stabilizuje naftu po dobu 6 měsíců
- Eliminuje účinky biosložky v palivu
- Snižuje emise
- Odstraňuje vodu z palivové soustavy
- Chrání před korozí
- Působí preventivně před zanášením DPF filtrů
Balení: 946ml ošetří 1900 litrů motorové nafty
Způsob použití:
- nalijte doporučené množství BG 22532 do nádrže před každým tankováním nafty – 1 balení 946 ml vystačí až na 1900 l motorové nafty. Ředění aditiva s naftou v poměru 1:1900.
- Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno obecně pro období jaro/léto/podzim a mírné zimy, jelikož je funkční až do -7 C. V zimě pak doporučujeme aplikovat aditivum BG PD14, případně exklusivní aditivum BG 238 (lze aplikovat celoročně).
- Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerou naftou v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.