Závazky prodávajícího
Dodat pouze to zboží prvotřídní kvality, které si kupující objednal prostřednictvím našeho internetového obchodu a které je se zobrazeným zbožím ve shodě v maximální možné míře (drobné změny barev jsou možné, ke drobnému zkreslení barev mohlo dojít digitalizací)
Zboží, které je v souladu s normami a předpisy platnými na území ČR
Dále se prodávající zavazuje, že:
- Bude komunikovat s kupujícím o jeho objednávce, bude ho informovat elektronickou poštou o přijetí objednávky, její expedici a přijaté platbě za zboží.
- V případě nesplnění dodacích lhůt stanovených v internetovém obchodu bude o tomto stavu kupujícího včas informovat.
- Bude uveřejňovat skutečné a konečné ceny, které kupující zaplatí za zboží, DPH a za dopravu.
- V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 umožní nakupujícímu během 14 dnů od obdržení zboží toto bez udání důvodu vrátit - zboží však musí být odesláno doporučeně na adresu sídla prodejce, v původním obalu, kompletní a nepoškozené. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat. Při splnění těchto podmínek bude nakupujícímu vrácena finanční částka do cca 10 dnů od obdržení vráceného zboží. Při nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme schopni akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
- Osobní údaje kupujícího bude chránit v maximální možné míře a neposkytne je žádným jiným subjektům.
Práva a povinnosti kupujícího
- Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno. - Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. - Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14-ti dnů od doručení, viz. Odstoupení od kupní smlouvy. - Kupující je seznámen se skutečností, že prodávané zboží má charakter originálu. Proto nelze zaručit shodu barev, rozměrů a vzhledu výrobků s vyobrazením. Foto je nutné chápat jako ilustrační. - Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.
Závaznost objednávek
Každá objednávka, kterou kupující potvrdí (tzn. vybere si patřičný platební styk a stiskne tlačítko OBJEDNAT), je považována za závaznou.
- Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.
- Kupující nemá možnost sám objednávku stornovat - tuto akci provádí pouze prodávající (obvykle po dohodě s kupujícím, např. z důvodu nemožnosti dodat zboží v daném termínu, případně z důvodu nemožnosti autorizace skutečné identity kupujícího).
Na základě špatných zkušeností s některými zákazníky a množícími se případy nevyzvednutých a odmítnutých zásilek jsme nuceni zavést pravidla jako jiné obchody. Podle platných zákonů ČR jsme oprávněni účtovat skutečně vzniklé náklady na odeslání zásilky konečnému zákazníkovi. S okamžitou účinností začínáme na tomto právu trvat a náklady budou vždy vymáhány nejprve upomínkou. Pokud pohledávka nebude uhrazena, budeme muset podstoupit další kroky – zveřejnění v seznamu našich dlužníků a neseriózních zákazníků na všech našich i partnerských www stránkách (do doby zaplacení) - včetně soudního a exekučního vymáhání. Tyto náklady vždy jdou k tíži dlužníka.
Po vrácení nepřevzatého zboží zpět do sídla prodávajícího (zásilka nepřevzata, nevyzvednuta nebo bezdůvodně odmítnuta) bude kupujícímu vystavena faktura na dopravu zboží + smluvní pokuta (v celkové výši 150 Kč) se splatností 14 dní. V případě, že nebude faktura uhrazena, je prodávající oprávněn vyžadovat její úhradu soudní cestou.
UPOZORNĚNÍ: Každá odeslaná objednávka je závazná. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží ve výši částky poštovného. Při ukončení objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta), budou postoupeny kompetentní společnosti k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.
Platební metody
V současné době mohou kupující využít při placení zboží tyto platební styky:
- Dobírka
- Bankovní převod - č.ú. 2300273990/2010, v.s. číslo objednávky
- Hotově, platební kartou při převzetí na prodejně
Platební podmínky
Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu prodávajícím v okamžiku potvrzení objednávky a jsou závislé na druhu registrace kupujícího a platných cenách v okamžiku přijetí objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na písemné, faxové nebo e-mailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při ústní nebo telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.
Dopravné a balné
Níže orientační ceny za poštovné (můžou se lišit v závislosti na velikosti a váze zásilky)
Česká pošta - Balík Do ruky
Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu, a to již následující pracovní den po podání.
- zásilka do 29 kg, platba dobírkou 139 Kč
- zásilka do 29 kg, platba předem převodem 109 Kč
- zásilka 30 - 49 kg, platba dobírkou 239 Kč
- zásilka 30 - 49 kg, platba předem převodem 199 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu
Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.
- zásilka 0 - 29 kg, platba dobírkou 139 Kč
- zásilka 0 - 29 kg, platba předem převodem 102 Kč
Česká pošta - Balík Do balíkovny
Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbvením a možností platby kartou.
- zásilka 0 - 15 kg, max. rozměr 60x60x60, platba dobírkou 99Kč
- zásilka 0 - 15 kg, max. rozměr 60x60x60, platba předem převodem 49 Kč
Přepravní služba PPL (mimo autobaterií)
- zásilka 0 - 15kg platba předem převodem 149 Kč
- zásilka 15 - 29 kg platba předem převodem 179 Kč
- zásilka 0 - 15 kg platba dobírkou 179 Kč
- zásilka 15 - 30 kg platba dobírkou 209 Kč
Doprava autobaterií (FOFR) do 29 kg
Platba předem - 249,- Kč
Přeprava vždy jen 1ks autobaterie! Při objednávce dalšího zboží nebo další autobaterie je nutno vytvořit objednávku novou!
Objednávka 25l, 20l, 18kg barelu: V PŘÍPADĚ, ŽE CHCETE OBJEDNÁVAT I DALŠÍ ZBOŽÍ, VYTVOŘTE PROSÍM NOVOU OBJEDNÁVKU! K BARELU NELZE ŽÁDNÉ DALŠÍ ZBOŽÍ PŘIDAT!
POKUD BUDE V OBJEDNÁVCE TENTO BAREL + DALŠÍ ZBOŽÍ, BUDE AUTOMATICKY ZAPOČÍTANÁ DALŠÍ DOPRAVA!
DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ
Dále je možno objednat si zboží v našem e-shopu a vyzvednout si ho v naší "kamenné" prodejně. Zboží takto zakoupené je možno platit v hotovosti a platební kartou. Poplatek za zpracování činí 5,- Kč.
Zboží lze také nakoupit napřímo bez objednání - platba je možná kartou i hotově. Poplatek za zpracování činí 5,- Kč.
Prodej mimo provozní dobu je zpoplatněn částkou 50,- Kč s DPH/1 zakázka.
Při předání je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (porušení krabice, neporušenost pásky) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit prodávajícímu, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat faxem prodávajícímu. Pokud převzetí zásilky kupujícím od dopravce je stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození zásilky není žádný nárok.
Expedice zboží - dodací podmínky
Vzhledem k povaze zboží, které vám nabízíme, se doba doručení pohybuje kolem 2 - 7 dnů od odeslání vaší objednávky. V případě, kdy zboží není skladem, např. dostupnost "u dodavatele", pak je doba dodání delší, obvykle 7 - 14 dní. Samozřejmě nejsou výjimkou případy, kdy je možné zboží expedovat ihned v den objednání nebo druhý den po odeslání objednávky.
Pokud z jakýchkoliv důvodů dojde k situaci, že zboží nebude možné v termínu do 10 dnů doručit, budeme vás s předstihem kontaktovat a o nastalé situaci informovat. Zároveň se obě strany dohodnou na řešení vzniklé situace.
Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad (fakturu), návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list. Pokud zásilka neobsahuje záruční list, slouží jako záruční list daňový doklad (faktura).
Objednávky přijaté do 10.hod - zboží skladem - expedice stejný den (PPL).
Objednávky přijaté do 11.h - zboží skladem - expedice stejný den (ČP).
Plastové barely o hmotnosti 20kg a více zasíláme vždy Českou poštou, a to z důvodu ochrany zboží před poničením.
V případě dopravy zdarma, zasíláme zásilky Českou poštou!
Platnost cen
Platnost všech cen je do vyprodání zásob a u akčních nabídek do vyprodání či do ukončení termínu akce.
Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení zboží
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží (v nepoškozeném obalu), bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Zboží nelze vracet na dobírku. Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Prodávající nevrací částku za poplatky související s odesláním zboží.
Formulář k vyplnění pro vrácení zboží:
/files/files/vr%C3%A1cen%C3%AD%20zbo%C5%BE%C3%AD%20do%2014%20dn%C5%AF%20Bonatrade.pdf
Reklamační řád
1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Zákon) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen Zboží), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen Reklamace).
2. Záruční podmínky
a) Prodávající odpovídá za vady, které má prodané zboží při převzetí kupujícím a které se vyskytnou po převzetí zboží v záruční době. U zboží prodávaného za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.
b) Záruční doba je dva roky, pokud není na prodaném zboží , jeho obalu, návodu nebo záručním listě vyznačena doba delší. Pokud je záruční doba delší než dva roky, určí prodávající podmínky a rozsah této záruky v záručním listě. Záruční doba při nákupu na IČ je 12 měsíců dle obch. zákoníku.
c) Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Má-li koupené zboží uvést do provozu jiný podnikatel než prodávající, začne záruční doba běžet až ode dne uvedení zboží do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí zboží a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost.
d) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Nebylo-li zboží ještě použita, může kupující namísto odstranění vady požadovat výměnu zboží , nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit věc za bezvadnou.
e) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží anebo má právo od smlouvy odstoupit. Tytéž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. ( Třetí stejná nebo čtvrtá různá závada ).
f) Má-li zboží prodáváné za nižší cenu vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu.
g) Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého bylo zboží koupeno. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.
h) Práva z odpovědnosti za vady zboží , pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.
i) Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen zboží převzít, se do záruční doby nepočítá. Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží .
3. Vyřízení Reklamace
V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad Zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu.
Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke Zboží, případně jej sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
Servisní středisko po řádném vyřízení Reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při:
- porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou;
- používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží.
Při jakékoli návštěvě servisního technika u Kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.
V případě, že kupující objednává zboží, kde je barevná varianta, pak je nutno, aby v poznámce uvedl požadovanou barvu, jinak mu prodávající zašle barvu náhodnou. Nelze tedy zpětně reklamovat.
Odpovědnost
Upozorňujeme, že informace na webových stránkách bonatrade.cz jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění, vč. ilustrativních obrázků produktů, které nemusí odpovídat aktuální podobě produktů. Naše firma neposkytuje žádná prohlášení ani záruky jakéhokoli charakteru ohledně těchto stránek a jejich obsahu. Na těchto stránkách poskytujeme sdělení obecné povahy. Informace uvedené na těchto stránkách tedy mají pouze informativní charakter, nejsou vyčerpávající a navzdory našemu úsilí nemusí být aktuální a přesné. Můžeme kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantujeme věcnou správnost jejich obsahu. Neneseme vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé, mimořádné nebo jiné následné škody, způsobené použitím informací z jejích nebo odkazovaných webových stránek, včetně (ale ne výhradně) ušlého zisku, vynaložených nákladů, přerušení činnosti a dalších škod. Dále neposkytujeme žádné garance a záruky, kromě záruk vyplývajících ze zákona a záruk, které nad rámec zákona poskytují dodavatelé výrobků a poskytovatelé služeb, jež jsou nabízeny na našich webových stránkách , pokud je to u takových výrobků a služeb výslovně uvedeno. Informace uvedené na našich webových stránkách nelze interpretovat jako prohlášení o vhodnosti výrobků a služeb pro některý konkrétní účel.
Ochrana osobních údajů
Společnost Radek Haladěj, se sídlem Polní osada 413/33, Ostrava-Kunčičky, IČ 70254001 zapsaná v živnostenském rejstříku Magistrátu města Ostravy, ID RZP 1901182 (dále „prodávající“), jako správce osobních údajů, Vás jako uživatele webových stránek www.bonatrade.cz informuje o níže popsaném shromažďování osobních údajů a zásadách ochrany soukromí.
1. Zpracování osobních údajů
V průběhu tvorby objednávky, či jiné komunikace prostřednictvím našich webových stránek, můžete být požádáni o vyplnění určitých údajů o sobě nebo Vaší společnosti. Těmito údaji mohou být především: Vaše jméno a příjmení, obchodní firma, adresa nebo sídlo společnosti, IČ, DIČ, telefonní číslo a e-mailová adresa.
2. Účel zpracování
Osobní údaje, které nám poskytnete, používáme k tomu, abychom Vás případně kontaktovali zpět a poskytli Vám informace, o které jste nás požádali nebo abychom splnili naši povinnost , a to ve smyslu uzavření kupní smlouvy po provedení Vaší objednávky na našich webových stránkách. Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné údaje ve vztahu k účelu zpracování.
Vaše jméno, příjmení a e-mailovou adresu můžeme vedle toho využít k tomu, abychom Vám zasílali obchodní sdělení, které by Vás mohly zajímat. Poskytnutí osobních údajů pro účely plnění smlouvy a poskytnutí osobních údajů pro účely odpovědi na Vámi vznesené dotazy nebo Vámi požadované informace jsou naším smluvním požadavkem, a jejich neposkytnutí může být důsledkem neuzavření smlouvy nebo neposkytnutí odpovědi na Vámi vznesené dotazy.
Zpracování Vašich osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení můžete kdykoliv odmítnout. Stačí nám zaslat e-mail s příslušnou žádostí na info@bonatrade.cz.
Vaši spokojenost s nákupem dále zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
Vaše osobní údaje nepředáváme mimo země EU.
3. Kdo má k Vašim osobním údajům přístup
Vaše osobní údaje bude jako správce zpracovávat prodávající. Vaše osobní údaje může za výše uvedenými účely předat našim subdodavatelům, aby pro nás provedli jejich zpracování. Osobní údaje mohou být předány:
4. Doba zpracování osobních ůdajů
Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu, po kterou Vám budeme poskytovat naše služby či plnit vzájemnou smlouvu, nejdéle však po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností podle platných právních předpisů, jako jsou například zákon o účetnictví, zákon o archivnictví a evidenci nebo zákon o dani z přidané hodnoty. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů osobní údaje vymažeme.
5. Práva plynoucí ze zpracování osobních údajů
Ve vztahu k prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva:
Stížnost můžete podat u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
6. Závěrečná ustanovení
Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
Prodejce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.
Tyto zásady ochrany osobních údajů jsou účinné od 25.5.2018.