DURON* UHP 10W-40 NOVINKA!
API CI-4 PLUS, ACEA E6/E7/E9, MAN 3477, MB 228.51, DAF Standart Drain, MTU 3.1, Renault VI RLD-2, Scania Low Ash, Volvo VDS-3, MACK E0-N.
Excelentní LOW SAPS motorový olej pro nákladní vozy speciálně vytvořený, aby překonával nejpřísnější standardy výrobců automobilů: ACEA, API, EURO IV a V. Zajišťuje maximální ochranu motoru v celoročním provozu, snižuje spotřebu oleje, minimalizuje opotřebení a prodlužuje výměnný interval. Bezkonkurenční kvalita zaručuje plný výkon motoru i v nejnáročnějších provozních podmínkách v silničních i mimosilničních strojích.
Celoroční výkon
V extrémních podmínkách, kdy jsou dosahovány velmi nízké okolní teploty, zaručuje unikátní složení základového oleje a speciálních aditiv motorového oleje DURON UHP plný výkon a ochranu motoru. DURON UHP překonává testy nízkoteplotní čerpatelnosti motorových olejů třídy SAE 5W. Velmi vysoký viskozitní index základového oleje a speciální aditiva proti smykovému namáhání zaručují stabilní viskozitu motorového oleje DURON UHP 10W-40 a to vede v extrémně vysokých okolní teplotách k vynikající ochraně a plnému výkonu motoru bez vzniku opotřebení.
Vynikající ochrana motoru
Dokázaná ochrana proti opotřebení a vzniku úsad.
Obrázky z provozního testování na motorech Mercedes Benz dle testu OM 501 LA (čistota) a OM 646 LA (opotřebení).
Kvalita a čistota základového oleje hraje hlavní roli v rozpouštění částic popelu, které zapříčiňují opotřebení pístu, pístních kroužků a ložisek. Ultra čistý a vysoce kvalitní základ pomáhá DURONu UHP 10W-40 minimalizovat úsady v motoru a na pístu, čímž motor pracuje stále v „nové“ kondici a výkonu.
Prodloužený výměnný interval
Speciální složení motorového oleje DURON UHP 10W-40 udržuje „čerstvost“ oleje po dlouhou dobu provozu. Vynikající oxidační rezistence udržuje motor bez úsad, minimalizuje dolévání oleje a dovoluje bez jakéhokoliv risku zvýšení opotřebení motoru nebo snížení jeho výkonu prodloužit výměnný interval motorového oleje. DURON UHP 10W-40 je olej třídy low SAPS (nízký obsah popelu) speciálně vytvořený pro prodloužení výměnného intervalu v motorech emisní třídy EURO IV a EURO V s EGR (recirkulace výfukových splodin), DPF (filtr pevných částic) a SRC (selektivní katalyzátor) systémy i bez nich.
Efektivita provozu
Vysoce kvalitní základový olej udržuje motor ve stejném výkonu a spotřebě paliva po velmi dlouho dobu. Minimální těkavost základového oleje použitém v motorovém oleji DURON UHP 10W-40 minimalizuje spotřebu oleje a prodlužuje intervaly při doplňování motorového oleje. Vynikající rezistence proti zvyšování viskozity popelem a oxidací, udržuje výkon motoru po celou dobu životnosti motorového oleje na stále stejné úrovni.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Kategorie: | Nákladní automobily, zemědělské stroje |
Viskozita: | 10W-40 |
Norma : | VW 501.01, VW 505.00 |
Typ oleje: | částečně syntetický (polosyntetický, semisyntetický) |
Specifikace ACEA: | A3/B3/B4 |
Specifikace API: | SL |