Shell Rimula R6 M využívá základového oleje na bázi syntetické technologie v kombinaci s pokrokovým systémem přísad a představuje tak univerzální technologii oleje, která se přizpůsobuje a chrání rozsáhlou řadu typů a aplikací silničních vozidel. Uživatelům vozových parků nabízí vynikající příležitost, jak snižovat náklady na údržbu. Díky splnění specifikací vyžadovaných po olejích určených pro prodloužené výměnné intervaly, které stanovují mnozí výrobci motorů, olej Shell Rimula R6 M umožňuje využít řešení s jedním olejem pro vozové parky skládající se ze smíšených značek vozidel a technologií motorů včetně Euro 2, 3 a některých motorů Euro 4. Ve srovnání s konvenčními oleji viskozitní třídy SAE 15W-40 Shell Rimula R6 M může také přispět ke snížení spotřeby paliva.
Aplikace: Olej Shell RimulaR6M je doporučen pro silniční aplikace a je zvláště vhodný pro rozsáhlou řadu aplikací nákladní a veřejné dopravy ve vozidlech využívajících moderní nízkoemisní motory od firem Mercedes-Benz a MAN. Shell Rimula R6 M také splňuje nebo převyšuje výkonnostní požadavky dalších evropských výrobců jako Volvo, Renault, DAF, Scania a Iveco a také amerických Cummins, Mack a mnoha typů japonských motorů. Není vhodný pro motory Caterpillar. Pro zdokonalení výkonu a ochrany nejnovějších nízkoemisních motorů, zvláště těch, které jsou vybaveny filtry pevných částic (DPF), doporučujeme používat produkty typu „low SAPS” Shell Rimula R6 LM/LME.
Specifikace a schválení
ACEA: E7, E4
API: CF
Cummins: CES 20072
Deutz DQC IV-05
MAN: 3277
MB 228.5
MTU: Category 3
Renault trucks: RXD
Scania: LDF-2
Volvo: VDS-3
Kategorie: | Nákladní automobily, zemědělské stroje |
Viskozita: | 10W-40 |